سربرگ
شاید مهمترین چیزی که در ست اداری به چشم میخورد سربرگ باشد. سربرگ ها اوراقی هستند که جهت مکاتبات اداری، صدور پیش فاکتور، درج قراردادها و …. از آنها استفاده میشود. سربرگها مزین به نام و لوگوی شرکت و یا مجموعهی شما هستند و از لحاظ حقوقی نیز دارای اهمیت میباشند. معمولا جهت چاپ سربرگ از قطع A4 و A5 استفاده می شود. در سربرگ ها به طور معمول، آرم تجاری سازمان، نام و زمینه فعالیت، تاریخ، شماره و پیوست در بالای صفحه و آدرس و شماره تلفن در پایین صفحه درج می گردد.
ست اداری شامل چه اقلامی می شود؟
۳- دفترچههای یادداشت
دفترچه یادداشت شاید شخصیترین چیزی باشد که در ست اداری شما وجود دارد و شما بیشترین استفاده را از آن میکنید. زمانی که نیاز دارید یک یادداشت کوتاه، شماره تلفن و یا هر چیز دیگری را بنویسید این برگههای کوچک روی میز شما در دسترس هستند.
شما میتوانید از قالبهای آمادهای که برای شما طراحی شده است استفاده کنید و ست اداری مخصوص خود را سفارش دهید. از امروز در کسب و کار خود حرفه ای عمل کنید.
ست اداری شامل چه اقلامی می شود؟
۲- پاکت نامه
یکی دیگر از اقلام ست اداری پاکت نامهها هستند که در سه سایز ملخی، A4 و A5 چاپ میشوند. مشتری بر حسب نوع نیاز و کاربردی که مد نظر دارد سایز آن را انتخاب میکند. گاهی اوقات یک مجموعه به دو سایز و گاهی به هر سه سایز پاکت احتیاج دارد. پاکت نامه ها جهت ارسال نامه، فاکتور و هر چیز دیگری استفاده میشوند.
- ۹۹/۰۲/۱۷